دانلود فصل دوم پايان نامه ارشد مديريت با موضوع تاثير ابعاد TQM بر سفارشي سازي انبوه

دسته بندي مديريت
فرمت فايل doc
حجم فايل 126 كيلو بايت

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

فصل دوم پايان نامه فصل ادبيات پژوهش است، دراين فصل پايان نامه به سابقه تاريخي، مباني نظري و  پيشينه پژوهش پرداخته مي شود كه نياز به صرف وقت زياد و كار بيشتر دارد. و جمع آوري يك سري مقاله كه در باره موضوع مورد پژوهش ما باشد چه پايان نامه نويسي يا حتي نوشتن مقالات ISI (كه بخش ادبيات پژوهش يك بخش مهم و اساسي آن است) كار بسيار وقت گير و پر هزينه اي است. مطالب ارائه شده در بخش ادبيات پژوهش همه بايد استناد داشته باشد و معمولا از گذشته دور و نزديك شروع و به آينده مي رسد؛ كه در اين بخش بايد با رفرنس دادن به مقالات معتبر، اعتبار كار پژوهشي را بالا برد. مباني و يا چارچوب نظري بايد به مفاهيم و متغيرها و ارتباط مشترك آنها با هم بپردازد كه اين بسيار مهم است.

فصل دوم اين پايان نامه عالي رشته مديريت با موضوع شناسايي و استخراج تاثير ابعاد مختلف مديريت كيفيت جامع بر توانمندي شركت در سفارشي‎سازي انبوه ؛ با فرمت word و قابليت ويرايش به صورت كامل و بدون كم و كاست( هم در مورد TQM و هم سفارشي سازي ) در 33 صفحه مطلب با ارزش و 10 صفحه رفرنس كامل، در اختيار شما قرار ميگيرد. اين فايل طوري تهيه شده كه داراي فهرست و رفرنس بوده و دانشجويان در خصوص ارايه آن مشكلي نخواهند داشت. در واقع، هدف از در اختيار گذاشتن ادبيات تحقيق فصل دوم پايان نامه اين است كه ديگر دانشجويان و محققين گرامي مي توانند از اين فايل در ادبيات پژوهش پايان نامه خود يا جهت تهيه مقالات علمي پژوهشي و علمي ترويجي خود استفاده نمايند تا فرايند تحقيق آنان كاهش يابد. در واقع با دسترسي به فايل مذكور ميتوانيد بخش بزرگي از زمان و هزينه تحقيق را كاهش دهيد. http://parsdanesh.sidonline.ir/

فهرست مطالب به اين شرح است:

2-1 مقدمه. 15

2-2 مديريت كيفيت جامع. 15

2-3 فلسفه مديريت كيفيت جامع. 16

2-4 تاريخچه مديريت كيفيت جامع در ژاپن.. 16

2-5 ديدگاه جوران در باب مديريت فرآيندها 18

برنامه‎ريزي كيفي.. 18

كنترل كيفي.. 18

بهبود كيفي.. 19

2-6 كيفيت از منظر دمينگ... 19

1-2-6 الزامات مدل دمينگ... 20

2-2-6 اصول چهارده گانه دمينگ... 21

3-2-6 چرخه كيفيت.. 23

2-7 مشخصات كيفيت از ديدگاه مشتري.. 24

2-8 فاكتورهاي مديريت كيفيت جامع. 25

2-9 چابكي، پارادايم قبل از سفارشي‎سازي انبوه 29

2-10 تعاريف سفارشي‎سازي انبوه 30

2-11 قابليت سفارشي‎سازي انبوه 36

2-12 ارتباط ميان توانايي سفارشي‎سازي انبوه و مديريت كيفيت جامع. 38

1-2-12 تئوري بازار محوري و تمركز بر مشتري.. 39

2-2-12 تئوري مديريت عمليات و بهبود مستمر. 39

2-13 پيشينه تحقيق. 41

2-14 نتيجه‎گيري: 43

جدول 2-2 . متغيرهاي تحقيق. 44

 

 

 

پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود

پرداخت و دانلود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.