دسته بندي | مديريت |
فرمت فايل | doc |
حجم فايل | 126 كيلو بايت |
پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود
پرداخت و دانلود
فصل دوم پايان نامه فصل ادبيات پژوهش است، دراين فصل پايان نامه به سابقه تاريخي، مباني نظري و پيشينه پژوهش پرداخته مي شود كه نياز به صرف وقت زياد و كار بيشتر دارد. و جمع آوري يك سري مقاله كه در باره موضوع مورد پژوهش ما باشد چه پايان نامه نويسي يا حتي نوشتن مقالات ISI (كه بخش ادبيات پژوهش يك بخش مهم و اساسي آن است) كار بسيار وقت گير و پر هزينه اي است. مطالب ارائه شده در بخش ادبيات پژوهش همه بايد استناد داشته باشد و معمولا از گذشته دور و نزديك شروع و به آينده مي رسد؛ كه در اين بخش بايد با رفرنس دادن به مقالات معتبر، اعتبار كار پژوهشي را بالا برد. مباني و يا چارچوب نظري بايد به مفاهيم و متغيرها و ارتباط مشترك آنها با هم بپردازد كه اين بسيار مهم است.
فصل دوم اين پايان نامه عالي رشته مديريت با موضوع شناسايي و استخراج تاثير ابعاد مختلف مديريت كيفيت جامع بر توانمندي شركت در سفارشيسازي انبوه ؛ با فرمت word و قابليت ويرايش به صورت كامل و بدون كم و كاست( هم در مورد TQM و هم سفارشي سازي ) در 33 صفحه مطلب با ارزش و 10 صفحه رفرنس كامل، در اختيار شما قرار ميگيرد. اين فايل طوري تهيه شده كه داراي فهرست و رفرنس بوده و دانشجويان در خصوص ارايه آن مشكلي نخواهند داشت. در واقع، هدف از در اختيار گذاشتن ادبيات تحقيق فصل دوم پايان نامه اين است كه ديگر دانشجويان و محققين گرامي مي توانند از اين فايل در ادبيات پژوهش پايان نامه خود يا جهت تهيه مقالات علمي پژوهشي و علمي ترويجي خود استفاده نمايند تا فرايند تحقيق آنان كاهش يابد. در واقع با دسترسي به فايل مذكور ميتوانيد بخش بزرگي از زمان و هزينه تحقيق را كاهش دهيد. http://parsdanesh.sidonline.ir/
فهرست مطالب به اين شرح است:
2-1 مقدمه. 15
2-2 مديريت كيفيت جامع. 15
2-3 فلسفه مديريت كيفيت جامع. 16
2-4 تاريخچه مديريت كيفيت جامع در ژاپن.. 16
2-5 ديدگاه جوران در باب مديريت فرآيندها 18
برنامهريزي كيفي.. 18
كنترل كيفي.. 18
بهبود كيفي.. 19
2-6 كيفيت از منظر دمينگ... 19
1-2-6 الزامات مدل دمينگ... 20
2-2-6 اصول چهارده گانه دمينگ... 21
3-2-6 چرخه كيفيت.. 23
2-7 مشخصات كيفيت از ديدگاه مشتري.. 24
2-8 فاكتورهاي مديريت كيفيت جامع. 25
2-9 چابكي، پارادايم قبل از سفارشيسازي انبوه 29
2-10 تعاريف سفارشيسازي انبوه 30
2-11 قابليت سفارشيسازي انبوه 36
2-12 ارتباط ميان توانايي سفارشيسازي انبوه و مديريت كيفيت جامع. 38
1-2-12 تئوري بازار محوري و تمركز بر مشتري.. 39
2-2-12 تئوري مديريت عمليات و بهبود مستمر. 39
2-13 پيشينه تحقيق. 41
2-14 نتيجهگيري: 43
جدول 2-2 . متغيرهاي تحقيق. 44
پس از پرداخت، لينك دانلود فايل براي شما نشان داده مي شود
پرداخت و دانلود
- پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵ | ۰۵:۴۱ ۱۰ بازديد
- ۰ نظر